خانه ای در چمدان...(آریو بتیس)

چیزی شبیه داستان

در اینجا می توانید داستانک وداستانهای نوشته شده ی من رامطالعه کنید.


خانه ا ش را مثل یک پیراهن چند تا کرد ودر چمدان گذاشت.
نه ،تعجب نکنید.این داستان کودکی است که خانه اش را چند تا کرد و در چمدانش گذاشت.
چرا چشمهایتان را مثل وزغ ورقلمبیده می کنید؟؟؟
مگر باورش سخت است که یک کودک خانه اش را چند تا کند ودر چمدانش بگذارد؟؟؟
آها فهمیدم ،گرد و غبار چند تابستان روی مغزتان نشسته است وشاید دود ماشینها شیشه های عینکتان را دودی کرده است.
یا اینکه فکر می کنید آنقدر بزرگ شده اید که خیلی چیزها برایتان سخت شده است.
چه چیزهایی؟؟؟!!!
برای مثال اینکه، با دوستتان دوتایی یک آبنبات چوبی را به دور از چشم مادرتان لیس بزنید.
یا یک بستنی قیفی را یواشکی زیر خانم بزرگ بگذارید تا تمام لباس گران قیمتش را خراب کنید.
یا در غذای سگ همسایه یک مشت فلفل بریزید ویا برای تغییر رنگ ماهی هایک شیشه گواش را در آب تنگ خالی کنید.
اگر جوجه اردکتان کثیف شد آن را زیر دوش آب شسته وکاملا بچلانید و با گیره از طناب آویزان کنید تا خشک شود.
وخیلی چیزهای دیگر که مهمترین آنها باوراین است ، می شود خانه را چندتا کرد و در چمدان گذاشت.
بله ،این داستان کودکی است که خانه اش را چند تا کرد و در چمدان گذاشت.
بازهم که دارید یکجوری نگاه می کنید.
من نمی فهمم چرا آدمها وقتی بزرگ می شوند فقط کله هاشان بزرگتر می شود والا مغز ما بچه ها بیشتر کار می کند.ما حتی می توانیم یک خانه را چند تا کنیم و در یک چمدان بگذاریم.
شما بزرگترها نه تنها نمی توانید حتی سوالات به درد بخوری هم نمی کنید.
مثلا من کودک نمی گویم چگونه خانه اش را چند تا کرد ودر چمدان گذاشت آخر خودم بلدم،دلتان هم بسوزد ،من کودک، سوالات مهم تری دارم مثلا اینکه :چرا خانه اش را چند تا کرد و در چمدان گذاشت؟؟؟؟
نوچ نوچ نوچ،تقلب ممنوع
حالا که من پرسیدم ،چرا خانه اش را چند تا کرد و در چمدان گذاشت،شما هم می پرسید؟!!!
واقعا که...
نخیرم،من خودم جواب را می دانم،اصلنی ما کودکان همه جواب را می دانیم.
به شما هم نمی گویم.
شما هم اگر می خواهید بدانید،از همان کودکی بپرسید که خانه اش را چند تا کرد ودر چمدانش گذاشت...

امیرهاشمی طباطبایی-پاییز 91



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,ساعت1:46توسط امیر هاشمی طباطبایی | |